top of page
  • תמונת הסופר/תמלכי לוין

מרחבי למידה - קול קורא (משרד החינוך)

תכנון ועיצוב מרחבי למידה מול הרשות או מול בית הספר/גן הילדים

מרחבים אלו מתייחסים לקולות קוראים של משרד החינוך, חלקם מלווים בהרשאה כספית מול משרד החינוך וחלקם מגיעים מתקציב הרשות או תקציב עצמאי של בית הספר.


מרחבי למידה חדשניים או בשמם המוכר מרחבי M21

תכנון ועיצוב מרחבים אשר מותאמים לעולם המודרני בדגש על שילוב בין האפקט התכנוני/עיצובי לאפקט הפדגוגי וכמובן האפשרות לחבר את האלמנט החברתי קהילתי בתוך המרחב בהתאם לצורך.

צורת הלמידה משתנה ושמה דגש על מרחבים שיכולים לתת מעוף לצורות למידה חדשניות וקידום מודלים פדגוגים חדשניים.

האפשרות לגרום לתלמידים ללמוד בצורה שונה במרחב למידה שהעיצוב שלו בשילוב מורה עם אג'נדה חדשה, הוא שגורם לתלמידים להיפתח לחומר הלימוד ולהגיע הישגים תוך מיצוי הפוטנציאל שטמון בכל ילד.


מרחבי הכלה

במערכת החינוך קיימים ילדים ונוער בעלי יכולות וצרכים מגוונים ומיוחדים.

עיצוב מרחבי הכלה מתמקדים ביצירת מרחב נעים ומזמין בו תתקיים פעילות משותפת בין כל הילדים והנוער, מרחב שייתן מענה לסביבה הטרוגנית לכלל הילדים סביבה נעימה ועוטפת בה כל הילדים יוכלו להרגיש שווים בזמן פעילות חופשית או שיעור שמועבר בצורה שונה ומיוחדת.


גני ילדים, הגן העתידי

גני הילדים בעולם החדש בו אנו חיים עובר שינוי ומשנה קצב לתהליכים מהירים מידי יום, תהליכים אלו מחייבים שינוי גם בסביבה החינוכית של הילדים.

כל עולם גני הילדים הולך קדימה אבל עם כל זאת יש לשמור על בסיס נכון וטוב לילדנו, בסופו של יום הילדים צריכים מקום מכיל ועוטף מלא באהבה שירגיש בטוח נכון ועוטף באהבה.

מרחב בו ישמר גירוי ויזואלי ומנטלי במידה הנכונה וניצול כל הכלים שעומדים לרשותנו, אישית, סביבתית וטכנולוגית לקבלת תוצאה מושלמת.


חדרי מורים

חדרי המורים החדשים קיבלו מתיחת פנים והפכו למרחבים חדשניים עם עזרים טכנולוגית שונים לשימוש המורים והתלמידים.

חדרים שהפכו מחדר מורים קטן לאזור בלתי פורמלי מעוצב ומזמין אליו חשופים גם התלמידים.

מרחבים נוחים בהם משתמשים המורים לקבלת תלמידים לשיחות אישיות בגובה העיניים, מרחב שמביא את המורה והתלמיד ליצירת תקשורת בלתי פורמלית, יותר מזמינה ויותר אישית.

bottom of page